چاپ بنر فوري سام
مركز تخصصي چاپ بنر تهران

نكاتي كه بهتر است در رابطه با طراحي و چاپ بنر بدانيم

وقتي شركت ها قصد تبليغات دارند انتخاب هاي زيادي پيش روي آنها قرار دارد و همچنين با توجه به اهداف تبليغاتي خود ميتوانند از انواع مدياهاي تبليغاتي استفاده كنند :

1- آيا ميخواهند آگهي پخش كنند ؟ 
2- يا در شبكه هاي راديو و تلويزيون زمان براي تبليغات بخرند ؟ 
3- يا بنرهايي را براي نمايش در مكان هاي مختلف ارائه دهند ؟

ما در اينجا به صورت مختصربه تبليغات بنري خواهيم پرداخت.

چاپ بنر و تبليغات بنري هميشه يك گزينه محبوب در گذشته بوده وحتي امروزه هم محبوبيت خود را از دست نداده است به اين علت كه بنرها يكي از پرتنوع ترين و ارزان ترين مدل هاي تبليغات در دسترس هستند.

يكي از بهترين مزاياي چاپ بنر كه باعث شده است چاپ بنر تبليغاتي همواره محبوب باشد اين است كه ميتوان ازآن چندين بار بدون هزينه اضافه استفاده كرد.

طيف وسيعي از متريال هاي مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار ميگيرد مانند : وينيل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سوليت , بنر بلك اوت , بنر ماندگار, بنر عريض, بنر مات و غير ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها ميتوانند به دو شكل افقي و عمودي چاپ شوند علاوه بر اين كاربردهاي بسياري دارد.

براي اينكه بنرها بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشند بايد يك سري از اصول و قواعد را رعايت كرد يكي از مهم ترين آنها رعايت اصول سادگي ميباشد.

يك بنر بايد در اطلاع رساني به مخاطب ما بينظير باشد ، عنوان ها واضح و تصاوير نيز واضح با كيفيت بالا باشد.

همه نكاتي كه در بنر به آن اشاره ميشود بهتر است كوتاه و حاوي لوگوي تجاري و كليد واژه هاي اصلي مد نظر شما در تبليغات باشد.

همچنين اطمينان حاصل پيدا كنيد كه فونت هاي مورد استفاده در طراحي بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزينه هاي طراحي كه در بالا گفته شد بهترين انتخاب براي شركت هاي حرفه اي چاپ در حوزه توليد بنر ميباشد.

تجربه ما ميگويد يك چاپ با كيفيت ميتواند جذابيت بنر را در اهداف تبليغاتي شما دو چندان كند.

منبع : چاپ بنر خانه طراحان سام


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۲:۱۰ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

1. انتخاب يك شركت چاپ مناسب

پيدا كردن يك شركت چاپ كاتالوگ قابل اعتماد و معتبر چاپي شايد اولين و مهم ترين قدم در چاپ كاتالوگ باشد. اين مهم است كه چه شركتي پيدا كنيد كه نه تنها داراي تجربه در چاپ نوع كاتالوگ كسب و كار شما را داشته باشد، بلكه بتواند كاتالوگ هاي شما را در سريع ترين زمان ممكن به شما برساند.

2. مطمئن بودن از تعداد و نوع و زمان چاپ كاتالوگ خود

قبل از بازديد از يك شركت چاپ تمام موارد لازم را آماده داشته باشيد. اينكه چند كاتالوگ نياز داريد، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه اي كه مي خواهيد. عوامل ديگري كه قبل از بازديد از يك شركت چاپ بايد در نظر بگيرند عبارتند از: انتخاب رنگ، نوع كاغذ و البته محتواي كاتالوگ. 
هميشه قبل از فرستادن آن براي چاپ، اطلاعات درون كاتالوگ خود را مرور كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه تمام محتوا به صورت صحيح و بدون غلط است و مشتريان تمام اطلاعات لازم را براي خريد محصول از طريق اين كاتالوگ مي توانند به دست آورند. 

3. طراحي كاتالوگ و نوع پوشش

طراحي كلي و كيفيت جلد كاتالوگ شما، استراتژي تبليغاتي اصلي است كه مشتريان را جلب مي كند. بعد از انتخاب طرح كاتالوگ خود بايد نوع كاغذ مورد استفاده را نيز انتخاب كنيد. نوع كاغذ مورد استفاده براي صفحه ابتدايي كاتالوگ بايد ضخيم تر از آنچه كه در صفحات داخلي استفاده مي شود باشد. علاوه بر اين، رنگ هاي روشن تر به طور كلي در پوشش كاتالوگ براي جلب توجه مشتريان استفاده مي شود. شما حتي مي توانيد از پوشش هاي براق براي توجه بيشتر استفاده كنيد. 

4. جلوگيري از تاخير در چاپ كاتالوگ

براي جلوگيري از تاخير در چاپ كاتالوگ خود، اطمينان حاصل كنيد كه همه جزئيات را قبل از زمان چاپ داشته باشيد و تمام گزينه ها براي شركت چاپ انتخابي شما در مورد سفارشتان روشن باشد. اطمينان حاصل كنيد كه تمام كاتالوگهاي سفارش داده شده به موقع ارسال مي شود. 

منبع : چاپ كاتالوگ خانه طراحان سام


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۲:۳۵ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

همه ي ما اهميت چاپ را مي دانيم و ميدانيم كه براي شناساندن كسب و كار خيلي عالي عمل مي كند. كمك مي كند پيام هاي خود را با مشتري ها ( مخاطبان) در ميان بگذاريد همچنين كسب و كارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصوير مي كشد. اين نوع تبليغات يك پارچه سفيد در اختيار شما قرار مي دهد و شما با خلاقيت مي توانيد كاري انجام دهيد كه مردم شما را دنبال كنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و كسب وكار ها گرچه روشي استاندارد است ولي گاها چاپ بنر و نصب آن در محيط بيرون از كسب و كار بيشتر سروصدا مي كند. ممكن است هزينه و ترس از اين كه معروف نباشيد شما را از اين كار منصرف كند، ولي بدانيد كه دنياي بيرون قدرت شناساندن كالا، خدمات و كسب و كار شما را دارد. با چاپ بنر ارزان تهران، پوستر و آگهي نماهاي كوچك مي توانيد از اين پتانسيل محيط بيرون استفاده كنيد.

ما در اين مقاله قصد داريم مهم ترين دلايل نصب بنر در محيط بيرون از كسب و كار و مزاياي آن را در سال 2018 به شما معرفي كنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۷:۵۱ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

چاپ بنر نوعي از چاپ پوستر است كه به آن چاپ با فرمت بزرگ و يا گسترده نيز مي گويند. پرينترهاي بزرگ با نام پرينترهاي گسترده به منظور چاپ بنر هاي بزرگ استفاده مي شوند. در چاپ بنر فوري معمولا انواع مختلف كاغذ را كه داراي اندازه اي بسيار بزرگتر نسبت به چاپ معمولي مي باشد استفاده مي كنند كه ممكن است به صورت دو طرفه و يا يك طرفه به مشتري تحويل داده شود.

در توليد اين نوع بنرها مي توان از كاغذ معمولي و بدون پوشش نيز استفاده كرد، اما استفاده از اين كاغذ چندان توصيه نمي شود، زيرا اين كاغذها جوهر را حفظ نمي كنند و دوام زيادي ندارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۵:۵۸ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

زماني كه مي خواهيد بنرهاي خود را براي چاپ ببريد نبايد به هر شركتي كه فكر مي كنيد متناسب با نيازهاي شماست، اعتماد كنيد. بهتر است به دنبال شركتي بگرديد كه علاوه بر نيازهاي شما خدمات و كيفيت بهتري هم ارائه دهد. بيشتر مردم شايد هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاك هاي انتخاب آگاهي نداشته باشند. به همين سبب ما 5 ملاك مهم را كنار هم قرار داديم تا هنگام انتخاب شركت چاپ بنر در نظر بگيريد.

1- قابل اعتماد بودن

كسب اطمينان از قابل اعتماد بودن شركت مورد نظر شما بسيار مهم است. شما به دليلي شركت مد نظر را انتخاب مي كنيد كه براي چاپ از آيتم هاي باكيفيتي استفاده كنند. بايد مطمئن شويد كه توليداتشان براي شما موفقيت مي آورد. بنابراين مطمئن باشيد كه مي توان به اين كار اعتماد كرد. يك راه مطمئن ديگر بررسي مشتري هاي آن هاست، داشتن مشتري هاي خوب مي تواند ملاك موثري براي سنجش آن شركت باشد. در خارج از ايران معمولا شركت هاي چاپ را در سايت Yelp رتبه بندي مي كنند. متاسفانه در ايران چنين معياري نيست و شما مي توانيد با بررسي مشتري ها به قابل اعتماد بودن آن ها پي ببريد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۱۱:۳۳ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

چاپ بنر را مي‌توان مهم‌ترين مديا در گروه چاپ فضاي خارجي به شمار آورد كه براي انواع تبليغات، به خصوص معرفي شركت‌ها، محصولات و خدمات، به كار مي‌رود. 

در چاپ بنر به دليل آنكه سطح كار در معرض هواي بيروني است، مقاومت مدياي چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي اهميت بسزايي دارد. 

چاپ بنر تهران مي تواند براي طيف وسيعي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد. 

بنر متريالي از جنس pvc است كه عموماً در قطع عريض (width format) چاپ مي‌شود كاربردهاي بنر طيف وسيعي را، از استفاده در يك تابلوي تبليغاتي براي يك كسب و كار كوچك گرفته تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز تجاري، فضاهاي نمايشگاهي، بيلبوردها و يا حتي يك پيام ترحيم، شامل مي شود. 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۰:۲۹ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيم؟

در مورد طراحي و چاپ بنر و تبليغات بنر صحبت زيادي وجود دارد. در اين مقاله به شما نشان خواهيم داد كه چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيد. در ابتدا بايد ببينيم كه اولين تبليغاتي بنري توسط چه كساني ايجاد شدند و كدام وبسايت آن را ميزباني ميكرد. 
واقعيت اين است كه اولين بنر تبليغاتي در ميان همه تاكتيك هاي تبليغاتي بسيار محبوب است و داراي حوزه خاص خودش ميباشد. اولين بنر تبليغاتي در 27 اكتبر سال 1994 در مجله سيمي پياده سازي شد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: بنر، چاپ بنر، بنر فوري، بنر ارزان، چاپ،
موضوع:
[ ۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۷:۵۹ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

چاپ ديجيتال چيست

از ديرباز تاكنون، سيستم‌هاي چاپ تصاوير، تحولات زيادي داشته است. چاپ‌ سربي، فلزي، سنگي، ژلاتيني، افست، ديجيتال و غيره از انواع چاپ‌ محسوب مي‌شوند. ما در اين محتوا از خانه طراحان سام، قصد داريم درباره چاپ ديجيتال به عنوان يكي از جديد‌ترين تكنولوژي‌هاي چاپ، اطلاعاتي را ارائه كنيم. 

در دهه‌هاي گذشته براي چاپ تصاوير در تيراژ بالا از افست يا ليتوگرافي استفاده مي‌شد؛ كه از كيفيت و امكانات محدودي برخوردار بود؛ اما در سال‌هاي اخير پيشرفت تكنولوژي، در حوزه‌هاي مختلف از جمله صنعت چاپ، تغييرات اساسي ايجاد كرده است. 

چاپ ديجيتال، تازه‌ترين روش براي تبديل تصاوير ديجيتال و با كيفيت به محصولات چاپي است. معمولا از اين سيستم، براي تيراژ‌هاي پايين استفاده مي‌شود. در ادامه به مزاياي چاپ ديجيتال، كاربرد‌هاي آن، فرآيند، ابعاد و انواع چاپ ديجيتال مي‌پردازيم. 

مزاياي چاپ ديجيتال

• هزينه چاپ ديجيتال، در قياس با چاپ افست بسيار زياد است اما استفاده از سيستم ديجيتال، در تيراژ پايين بسيار مقرون به صرفه مي‌باشد. در اين سيستم، هزينه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزايش تعداد تغيير نمي‌كند.
• سرعت چاپ در سيستم ديجيتال بسيار زياد است.
• در سيستم‌ افست امكان تغيير داده‌ها وجود نداشت اما در سيستم ديجيتال، شما مي‌توانيد به راحتي بخشي از داده‌ها را تغيير دهيد.
• كار با دستگاه‌هاي قديمي چاپ مانند افست، گراور و فلكسو به دليل اينكه بايد در هنگام چاپ، نسبت به كمرنگي يا پر رنگي تصاوير تصميم‌گيري مي‌شد داراي حساسيت بالايي بود. از اين جهت كار با اين دستگاه‌ها نيازمند استخدام يك اپراتور مجرب بود. درصورتي كه كار با دستگاه چاپ ديجيتال، نيازمند توانايي و تجربه خاصي نيست. در چاپ ديجيتال تصميم‌گيري درباره رنگ تصاوير در مرحله آماده‌سازي و قبل از چاپ صورت مي‌گيرد كه اين مسئله سبب صرفه‌جويي در به كارگيري نيروي انساني مي‌شود.

در سيستم چاپ ديجيتال پرينتر مستقيما به رايانه متصل مي‌شود و داده‌ها را مستقيما از رايانه دريافت كرده و چاپ مي‌كند. چاپگر‌هاي ليزري و جوهر افشان جزء رايج‌ترين دستگاه‌هاي چاپ ديجيتال محسوب مي‌شوند. در اين سيستم تونر، به شكل يك لايه نازك روي سطح چاپي قرار مي‌گيرد ولي در سطح چاپي نفوذ نمي‌كند. در مرحله بعد، با استفاده از مواد پوششي و با تابش اشعه UV يا فرآيند‌هاي حرارتي، اقدام به تثبيت رنگ‌ها مي‌‌نمايند.

در چاپ ديجيتال سطح چاپي مي‌تواند هريك از اين موارد باشد: كاغذ، كنواس، كاغذ عكاسي، فوم برد، بوم، پارچه، چوب، شيشه و سنگ.

كاربرد‌هاي چاپ ديجيتال

• درگذشته براي چاپ تصاوير از واسطه‌هاي چاپي استفاده مي‌شد و پس از شروع فرآيند چاپ، امكان تغيير در آن وجود نداشت. اما امروزه، در سيستم چاپ ديجيتال، اين محمل‌ها حذف شده است. به همين سبب در چاپ هر نسخه، امكان تغيير اطلاعات درج ‌شده وجود دارد. با حذف محمل‌هاي چاپ، افزون بر هزينه، در زمان آماده‌سازي نيز صرفه‌جويي مي‌شود.
• تهيه نمونه: در چاپ ديجيتال خبري از پليت‌ها نيست. از آنجا كه چاپگر‌ مستقيما داده‌ها را از رايانه، روي سطح چاپي منتقل مي‌كند. اين ويژگي، امكان كاليبراسيون يا درجه‌بندي چاپگر و تهيه يك نمونه براي متقاضي را ايجاد مي‌كند.
• چاپ شخصي: همانطور كه در موارد بالا ذكر شد چاپ ديجيتال امكان چاپ، در تيراژ محدود را براي متقاضي ايجاد مي‌كند. به همين جهت اين امكان براي متقاضي وجود دارد تا از سطوح چاپي متفاوت يا طرح‌هاي متفاوت درنسخ ديگر استفاده كند. به عنوان مثال براي سفارش كارت پرسنلي، مي‌توان از طرح‌هاي متنوع يا سطوح چاپي متفاوت استفاده كرد.

فرآيند چاپ ديجيتال

فرآيند چاپ ديجيتال

اطلاعات مربوط به چاپ تصاوير، از طريق رايانه و در قالب يك رشته بيت به چاپگر ارسال مي‌شود. در واقع پايه و اساس چاپ ديجيتال، يك تصوير شطرنجي يا اصطلاحا يك بيت مپ است؛ كه داده‌ها را از طريق رايانه به چاپگر منتقل مي‌كند.

ابعاد سطح چاپي در چاپ ديجيتال

چاپ ديجيتال براساس ابعاد به سه گونه متوسط، بزرگ و عريض تقسيم مي‌شود.

چاپ ديجيتال متوسط (Medium Format): سفارشات مربوط به بروشور، عكس، كارت ويزيت، ليبل، كاتالوگ، لفاف‌هاي بسته‌بندي و چاپ روي سطوح مختلف در ابعاد ۳۳ × ۴۸ يا A3+ چاپ مي‌شود. چاپ اين سفارشات با چاپگر‌هاي ليزري، جوهرافشان و نوري انجام مي‌شود.

چاپ‌ ديجيتال بزرگ (Large Format): پوستر‌ها و سفارشاتي كه حداكثر داراي عرض ۱۵۰ سانتي‌متر مي‌باشد و در فضا‌هاي داخلي مورد استفاده قرار مي‌گيرد؛ در ابعاد بزرگتر از A3+ تا عرض ۱۵۰ سانتي‌متر چاپ مي‌شود. در چاپ اين سفارشات، از چاپگر‌هاي ديجيتال نوري يا جوهرافشان و ليزري استفاده مي‌شود.

چاپ ديجيتال عريض (Wide Format): سفارشاتي كه در اين ابعاد چاپ مي‌شود عموما در محيط‌هاي باز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به همين دليل در سطح چاپي اين سفارشات از موادي استفاده مي‌شود كه در مقابل عوامل محيطي مانند آب و نور خورشيد مقاوم باشد. فرمت عريض، داراي حداقل ۱۵۰ سانتي‌متر و حداكثر ۵۰۰ سانتي‌متر عرض است.

انواع چاپ ديجيتال

چاپ ديجيتال، به لحاظ روش تكنولوژي مورد استفاده به 7 دسته ذيل تقسيم مي‌شود:

۱. روش چاپ ديجيتال نوري
۲. روش چاپ حرارتي
۳. روش تصعيد رنگ
۴. روش چاپ
۵. روش چاپ جوهرافشان
۶. روش چاپ الكتروفوتوگرافي (جامد پودري، مايع)
۷. ماركر ليزري

۱. روش چاپ ديجيتال نوري

چاپ ديجيتال نوري

يكي از پركاربردترين روش‌هاي چاپ ديجيتال مي‌باشد. در اين روش با استفاده از تابش نور، تصاوير را روي كاغذ‌هاي حساس به نور (كاغذ عكاسي) چاپ كرده و در مرحله بعد تثبيت مي‌نمايند. كيفيت تصاوير در اين روش، بسيار بالاست. يكي از مشكلات اين روش، دو مرحله‌اي بودن آن مي‌باشد. البته امروزه اين مشكل، با وجود دستگا‌ه‌هاي اتوماتيك، حل شده است. در دهه‌هاي گذشته Photo Lab يا دستگا‌ه‌ ديجيتال نوري، جايگاه ويژه‌اي در لابراتوار‌هاي عكاسي دارا بود.

۲. روش چاپ حرارتي

در سيستم چاپ حرارتي، با ايجاد گرماي شديد به وسيله ماتريس‌هاي حرارتي يا ليزر و ديگر واكنش‌هاي شيميايي، رنگ و تصوير را روي كاغذ‌هاي حساس به حرارت چاپ مي‌كنند. از اين روش براي چاپ تصاوير تك رنگ استفاده مي‌شود. البته امروزه استفاده از اين روش، تقريبا منسوخ شده است.

۳. روش تصعيد رنگ

در واقع سيستم تصعيد رنگ، شبيه روش حرارتي مي‌باشد. در اين سيستم، ابتدا رنگ‌ها روي سلفون قرار مي‌گيرد و سپس با استفاده از پرتوهاي رنگي مانند ماتريس‌هاي حرارتي رنگ‌ها، از روي سلفون بخار شده و روي كاغذ ثبت مي‌شود. تصاوير چاپ شده به اين روش، از كيفيت بالايي برخوردار است. در دهه‌هاي گذشته از اين روش براي چاپ پوستر‌هاي تبليغاتي استفاده مي‌شد. قيمت پايين اين دستگاه سبب ‌شده تا در بسياري از لابراتوار‌هاي عكاسي از اين چاپگر‌ استفاده شود. اما مواد مصرفي اين دستگاه مانند سلفون‌هاي رنگي داراي قيمت بالايي است كه سبب مي‌شود استفاده از آن، مقرون به صرفه نباشد.

۴. روش چاپ

دستگاه‌‌هاي سيستم چاپ كاملا مشابه چاپگر‌هاي افست است و تنها تفاوت آن‌ها در استفاده از محمل‌هاي چاپي مي‌باشد. محمل‌ چاپي يا پليت از ابتدا داخل اين چاپگر‌ها تعبيه شده است. در اين شيوه چاپ، داده‌ها به شكل يك فايل كامپيوتري از رايانه به چاپگر منتقل شده و كل پروسه چاپ به صورت كاملا اتوماتيك انجام مي‌شود. اين ماشين ‌آلات Direct Imaging نام دارد و به اختصار به نام DI شناخته مي‌شود. استفاده از اين روش براي چاپ صفحات در تيراژ بالا، برخلاف ساير سيستم‌هاي چاپ ديجيتال، بسيار مقرون به صرفه است. اما همچنان امكان چاپ اطلاعات متغير در اين سيستم وجود ندارد.

۵. روش چاپ جوهرافشان

در روش جوهرافشان، داده‌هاي ديجيتال به صورت مستقيم و به وسيله مركب‌هاي مايع روي سطوح چاپي منتقل مي‌شوند. در اين سيستم چاپگر مركب مايع را به صورت مستقيم از هد بر روي كاغذ انتقال مي‌دهد. در سيستم جوهرافشان، به دليل عدم استفاده از محمل مياني، تاثير عوامل محيطي بر كيفيت چاپ به حداقل مي‌رسد. نازل رنگ‌پاش اين چاپگر، كاملا ديجيتالي بوده و فقط از دو فرمان مثبت و منفي به معناي پاشيدن يا نپاشيدن رنگ پيروي مي‌كند. تنوع در ابعاد دستگاه‌هاي چاپي كه از سيستم جوهرافشان پيروي مي‌كنند از پرينتر‌هاي روميزي آغاز و تا دستگاه‌هاي با عرض پنج متر را در برمي‌گيرد. مهمترين سيستم‌هاي چاپ ديجيتال، شامل سيستم جوهرافشان با امكان پاشيدن تونر براساس تقاضا (Drop on Demand) و پيوسته ((Continues tone مي‌باشد. قطعا سيستم جوهرافشان، با كيفيت‌ترين، رايج‌ترين و اصيل‌ترين روش چاپ ديجيتال محسوب مي‌شود.

۶. روش چاپ الكتروفتوگرافي ( مركب جامد پودري، مايع)

چاپ الكتروفتوگرافي

سيستم الكتروفتوگرافي به دو نوع مركب جامد پودري يا تونري و مايع يا ديجيتال مركبي تقسيم مي‌شود.

۱-۶. تونري: در اين روش، از طريق شعاع نور ليزر، مركب‌هاي پودري كه تونر نام دارد باردار شده و با ذوب شدن اين تونرها، تصاوير روي كاغذ نقش مي‌بندد. سرعت چاپ تصاوير، در روش تونري بيشتر از روش جوهرافشان است. البته اين روش، به دليل وجود واسطه بين مخزن رنگ و سطح چاپي جزء تكنولوژي ديجيتال محسوب نمي‌شود. 

۲-۶. ديجيتال مركبي: در اين سيستم به جاي استفاده از مركب‌هاي پودري، از مركب‌هاي رنگي مايع استفاده مي‌شود. اما محدوديت‌هاي اين چاپگر سبب شده تا كمتر مورد توجه قرار بگيرد. 

• يكي از اين محدويت‌‌ها فناوري‌ پيچيده به كار رفته در اين دستگاه است كه تا سالها فقط در اختيار شركت Indigo بود. 
• دومين محدوديت اين چاپگر، ابعاد سطح چاپي است كه تنها ابعاد ارائه شده در اين دستگاه، سطح چاپي A3 مي‌باشد. 
• سومين مورد قيمت بالاي اين چاپگر است.

۷. روش چاپ ماركر ليزري

اين روش، بيشتر در صنايع توليدي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين روش به وسيله اشعه ليزر و با ايجاد حرارت و سوزاندن، تصاوير مورد نظر را روي محصول درج مي‌كنند.

اميدواريم با مطالعه اين مطلب، توانسته باشيم اطلاعات مفيدي درباره چاپ ديجيتال در اختيار شما قرار دهيم.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۸:۱۱ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

بيشتر كارآفرين ها و تاجرهاي كم تجربه فكر مي كنند چاپ كارت ويزيت كار آساني است. اما بايد بدانيد كه كارت ويزيت ها علاوه بر اين كه اطلاعات شما را به مشتري ها ارائه مي دهند، بلكه يك نماي فوري از برند شما نيز هستند. در اين مقاله به 5 نكته مهم قبل از چاپ كارت ويزيت اشاره مي كنيم كه كمك مي كند كسب و كار خود را در يك نورپردازي عالي به نمايش مخاطبان بگذاريد.

انتخاب اسم شركت، لوگو و برند

دقت كنيد كه نام خوبي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. اين نام بايد در ذهن ماندگار و معني ساز باشد. ممكن است بخواهيد نام شركت خود را با متن گرافيكي يا لوگو برندسازي كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۳:۳۰ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]

چاپ تراكت‎ ‎برگه اي تبليغاتي است كه به طور معمول در سايز‎ A5 ‎‎، براي‎ ‎معرفي ‏محصول، شرح فعاليت ها وخدمات و اطلاع رساني درباره رويدادي معين، چاپ مي شود‎.‎ 

چاپ تراكت‏ ارزانترين نوع تبليغ در عرصه چاپ قطع كوچك است و به دليل پخش مستقيم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به ديوار يا قرارگرفتن در صندوق هاي پستي) طيف وسيعي از مخاطبان را پوشش مي‌دهد.‏ 

تراكت يكي از المان هاي تبليغاتي است كه اين روزها طرفداران بسيار زيادي را در بين كمپاني هاي مختلف پيدا كرده است. مهم نيست كه كمپاني شما كوچك يا بزرگ و جديد يا قديمي باشد، مهم اين است كه بتوانيد پيام خود را با كمترين هزينه و در كمترين زمان ممكن به مشتريان خود برسانيد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۰:۱۵ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

خانه طراحان سام با مجهزترين دستگاه هاي چاپ ديجيتال و چاپ بنر در كشور آماده ارائه خدمات رساني در زمينه چاپ استيكر,فلكس,چاپ كارت ويزيت,چاپ روي پارچه,چاپ تراكت,چاپ بنر,كاتالوگ,برش ليزر,چاپ كاغذ ديواري,سازه نمايشگاهي و ديگر خدمات چاپ مستقيم مي باشد. شماره تماس : 02187700017
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 50
افراد آنلاین : 1
همه : 10536
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد / سایت تفریحی / ربات تلرسام / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید لپ تاپ استوک / انجام پروژه متلب / چگونه جذب خود کنیم /  نوار نقاله / انجام پروژه های متلب / جواب بازی آمیرزا / عکاسی صنعتی / بازی اندروید