چاپ بنر فوري سام
مركز تخصصي چاپ بنر تهران

تاريخچه وينيل و تاثير آن بر صنعت هاي متفاوت

 

چاپ وينيل يا استيكر به عبارت ديگر, پلي وينيل كلريد است كه بيشترين كاربرد آن در ساخت لوله هاي پي او سي مي‌باشد . با ترقي تكنولوژي اين ماده براي چاپ بنر نيز مورد پسند قرار گرفته است .

 

 

اهميت وينيل در صنعت هاي مختلف

 

افزون بر آن اكثر مواقع صنعت هايي مثل بسته بندي, صنعت هاي توليدي, دارويي و… كه نياز به ليبل هاي پشت چسب دار داشته باشند از وينيل استفاده مي نمايند . استيكر وينيل اشكال متمايزي را دارا ‌هستند و بوسيله دستگاه هايي مثل اكوسالونت , سالونت و… چاپ مي‌شوند .

 

تاريخچه چاپ استيكر

 چاپ استيكر

چاپ استيكر براي نخستين دفعه جهت انتقال طرح ها و تصاوير بر روي ظروف سراميكي بكار مي‌رفت . اين تكنيك نزديك به دهه سال ۱۷۵۰ در انگلستان بوجود آمد و بعد از آن در نقاط ديگر اروپا بسط يافت .

 

اختراع كننده چاپ وينيل

 

چاپ وينيل , نوعي تكنيك است كه امروزه بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در واقع مضاعف سرعت بالا خيس از قبلي عمليات چاپ انجام مي شود . اين ابتكار عمل بوسيله شركتي به اسم SATO در آخر ده سال ۱۹۴۰ در آمريكا اختراع شد و به وينdلي كه اكنون ميشناسيم نزديك مي شويم و او‌لين پرينتر وينيل در سال ۱۹۸۱ ساخته شد .

 

 

تحولات وينيل در مسير ترقي

 

ترقي در شيمي , راه‌هاي كه هم اكنون در دگرگون سازي ساخت , مطالبات اجتماعي و تغيير‌و تحول وضعيت تجاري، نشانگر مورخ و تكامل وينيل است . شغل ها راهي روشن و امروزي براي تبليغ و شناسايي مارك خويش به دست آورده اند .

 

در آن زمان , اين مراحل دربرگيرنده يك كاغذ فلزي يا رول مانند بود كه با يك عنصر عمليات حك را انجام مي بخشيد . تراز اين قطعه بوسيله جوهر پوشانده شده و روي آن در حالا چرخش بود تا طرح را حك نمايد . اين عمليات به هيچ وجه فعاليت سادگي كمبود و در عين حال كاملا خسته كننده بنظر مي رسيد , البته هنوز سرعت بالا از نگارگري با دست بود و سود به عبارتي مقدار شبيه بود .

 

مزاياي چاپ وينيل

 

به زباني ديگر چاپ استيكر , يك روش چاپ انتقال طرح به اجسام است و به دليل تطبيق پذيري مطلوب مي‌تواند جواب قابل قبولي براي نياز بخش اعظمي از كسب و كار باشد .

 

از جمله مزاياي چاپ وينيل امكانات تقريبا ارزان آن ميباشند(  مخصوصا در مقايسه با چاپگرهاي DTG)  و قادر است تصاوير پيچيده و با كيفيتي را بسازد . همينطور يكي‌از شايسته ترين تكنيك هاي به كارگيري براي چاپ هاي تمام رنگي مي‌باشد .

با ترقي تكنولوژي در چاپ ديجيتال , انتقال طرح هاي گرافيكي به آساني و به صورت بي واسطه روي هر سطحي به وسيله چاپ وينيل انجام مي شود و فيض كيفيت خوب و ماهر به‌وجود ميايد .

 

بنر وينيل

 

بنرهايي كه با به كارگيري از تكنيك وينيل چاپ مي‌شوند مقرون به صرفه مي‌باشند و فورا ظواهر كلي هر شغلي را بهبود مي‌بخشند و همينطور بنرهاي استيكر مي‌توانند تبليغات و يا اين كه دكوراسيون شما‌را جالب نمايند . پيشنهاد مي‌كنيم تا بنرها را با رنگ بدون نقص چاپ نماييد تا بيشترين اعتنا را براي كسب و كار يا روي داد خويش جلب فرمائيد .

 

ايستادگي بنر وينيل در قبال عامل ها ارگانيك

 

به دليل به كار گيري از جوهر مقاوم در قبال اشعه ماوراء بنفش براي چاپ استيكر استمرار و ماندگاري بي نظيري در قبال عواملي همچون رطوبت, آفتاب و بقيه كارداران محيطي داراست و فراوان بر اين كه دارنده محبوبيت دو چندان هم شده‌است .

 

امكان چسبدار بودن پشت وينيل اين قابليت را مهيا نموده تا در بعدها متفاوت تر چاپ شود و در فضاهاي باز و بسته مورد به كارگيري قرار گيرد و به يك اتفاق قشنگ و امروزي تبديل شود.

 

منبع: شركت چاپ ديجيتال

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۴۶:۵۱ ] [ سلجوقي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

خانه طراحان سام با مجهزترين دستگاه هاي چاپ ديجيتال و چاپ بنر در كشور آماده ارائه خدمات رساني در زمينه چاپ استيكر,فلكس,چاپ كارت ويزيت,چاپ روي پارچه,چاپ تراكت,چاپ بنر,كاتالوگ,برش ليزر,چاپ كاغذ ديواري,سازه نمايشگاهي و ديگر خدمات چاپ مستقيم مي باشد. شماره تماس : 02187700017
نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی